A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Ріпкинської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області

Дослідження «Війна та освіта. Два роки повномасштабного вторгнення»

Дата: 16.02.2024 09:49
Кількість переглядів: 26

62% учнівства і 79% батьків вважають: найефективніше навчання — коли всі або переважна більшість занять відбуваються очно. Про це свідчать результати дослідження Міжнародного благодійного фонду SavED, яке він організував із дослідницькою агенцією VoxPopuli Agency та програмою ULEAD з Європою.

10 лютого за підтримки Міністерства освіти і науки України відбулась презентація результатів дослідження «Війна та освіта. Два роки повномасштабного вторгнення».

Міністр освіти і науки України Оксен Лісовий разом із представниками громад взяв участь у панельній дискусії про подолання наслідків війни в громадах. Серед учасників зустріч в Києві були і представники Ріпкинської громади – Анатолій Дебелий, начальник відділу освіти та Сергій Лебедко, директор Ріпкинського ліцею.

Результати дослідження свідчать про те, що попри війну більшість учнів залишається у своїх школах. При цьому 6% із них поєднують навчання в школі в Україні з навчанням у школі за кордоном.

Більшість учнів вказують на прогалини у знаннях і вважають, що причина цього – низька мотивація та лінощі. Утім вони зауважують і про велику кількість навчальних предметів та те, що деякі з них важче даються. І учні, і батьки головним бар’єром для навчання називають повітряні тривоги.

Дослідження емоційного стану учнів показало, що батьки та вчителі оцінюють його краще, ніж самі діти. Щонайменше втричі більше дітей мають тривожний стан, ніж вважають їхні батьки та педагоги.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень